2007年12月1日 星期六

SEM1結果

終於交左萬惡的ISALL及千斤重的中哲PAPER,
Do Phi拍片都算大致完成。
(不過重點拍的兩天我竟然唔出現,雞毛真是太唔負責任...在此對組員們道歉...

再回顧一下,比對一下自己的目標與結果。
1-要睇好多好多的哲學書
R(結果)
只睇左哲學入門狗堂課,少年哲學奇C碌,仲有英姐本訪問死亡,
中哲果D書都無點掂過,更唔好講自己想另外睇果D,
見到DTutor讀物,見到有人唔開心,見到對面房玩,見到個仆街同房,好多野都令我有藉口去懶。
S(解決方法)
以後要去多D圖書館,雞毛要坐入去摺位摺埋自己,
早出晚歸,多D戴耳筒,聽唔到個仆街同房D不堪入耳的粗口。
以後可以唔好咁在意D Reading,睇一兩次明左算。

2-要認識多D人,改善溝通待人能力
R(結果)
算係識到晒全個嶺哲06的人,但係無咩人可以叫做玩埋,更加難找到知己,
在與各位師兄的教誨下,雞毛算係改變左D,HYPER到,講點接到,
但雞毛唔明,大家都近2字開頭,仲咁介意男女關係誤會而避忌,做咩野,小學咩?
S(解決方法)
雞毛要繼續「盡心觀察,悉力投入」,細心留意,最重要係關心所有人,
而在每一個與人見面及相處的場合都做到最好,應HYPER馬上就要HYPER。
同埋多D叫人地人名...比D記性同急才喇雞毛。
至於男女關係...怪雞毛與女性相處機會太少喇,做個朋友都難,我唔掂,無計,唉。

今日,我重新拎起Drums棍,重新按下琴鍵,重新翻開思考藝術,
重新想一下自己未來:畢業時,臨死時,果陣我會後悔嗎?

沒有留言: